bato-adv

(تصاویر) رقیب مستقیم لندکروز در ایران فیس‌لیفت شد

(تصاویر) رقیب مستقیم لندکروز در ایران فیس‌لیفت شد

با معرفی فیس‌لیفت ولوو XC ۹۰، این شرکت سوئدی نشان داد که مدل برقی EX ۹۰ پایانی برای بزرگ‌ترین شاسی‌بلند بنزینی ولوو نخواهد بود.

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳

با اینکه در حال حاضر یک دهه از عمر نسل دوم XC ۹۰ می‌گذرد، اما ولوو همچنان به شکل هنرمندانه‌ای این خودرو را جذاب و زیبا حفظ کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، ولوو XC ۹۰ جزو خودرو‌های جذاب و مهمی است که توانست به بازار ایران راه پیدا کند. این خودرو جزو ایمن‌ترین خودرو‌های جهان شناخته می‌شود.

رقیب مستقیم لندکروز در ایران فیس‌لیفت شد / آقای ایمنی جذاب‌تر از همیشه!

فیس لیفت جزئی برای ولوو XC ۹۰ شامل یک جلوپنجره جدید به همراه چراغ‌های جلوی به‌روز شده با امضای جدید دی‌لایت است. سپر جلو نیز با دریچه‌های هوای عمودی اصلاح شده است، در حالی که ورودی هوای پایینی بیشتر از قبل به بیرون کشیده شده است. در عقب، ولوو شکل آشنای چراغ‌ها را حفظ و گرافیک آن را به‌روز کرده است.

رقیب مستقیم لندکروز در ایران فیس‌لیفت شد / آقای ایمنی جذاب‌تر از همیشه!

تغییرات مهم‌تر در جایی اتفاق می‌افتد که سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۹٫۰ اینچی سابق از بین رفته است. برای سال ۲۰۲۵، یک صفحه‌نمایش لمسی بزرگ‌تر ۱۱٫۲ اینچی در مرکز توجه قرار می‌گیرد. این صفحه‌نمایش پس از افزایش ۲۱ درصدی تراکم پیکسلی، واضح‌تر و باکیفیت‌تر به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید نمایشگر بزرگ‌تری داشته باشید، مدل EX ۹۰ دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی عظیم ۱۴٫۵ اینچی است.

رقیب مستقیم لندکروز در ایران فیس‌لیفت شد / آقای ایمنی جذاب‌تر از همیشه!

ولوو ادعا می‌کند که عایق صوتی اضافی را به بخش‌های خاصی از XC ۹۰ اضافه کرده تا کابینی آرام‌تر داشته باشد. در جای دیگر، داشبورد دارای دریچه‌های هوای بازطراحی شده است و با پنل‌های تزئینی ساخته شده از مواد بازیافتی عرضه می‌شود. کابین به‌روز شده اکنون با فضای ذخیره‌سازی بیشتر در کنسول مرکزی، از جمله یک جا لیوانی اضافی، فضای کاربردی بیشتری را ارائه می‌دهد.

رقیب مستقیم لندکروز در ایران فیس‌لیفت شد / آقای ایمنی جذاب‌تر از همیشه!

ولوو در مورد مشخصات فنی سخت صحبت می‌کند، اما می‌دانیم که موتور‌های دیزلی برای همیشه از بین رفته‌اند. نسخه پلاگین هیبریدی XC ۹۰ وعده می‌دهد که می‌تواند بیش از ۶۹ کیلومتر را در حالت الکتریکی بر اساس چرخه WLTP طی کند.

سیستم تعلیق بادی همچنان در دسترس است که این SUV را تا ۱٫۵۷ اینچ بالا می‌برد و آن را تا ۰٫۸ اینچ کاهش می‌دهد.

bato-adv
مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین