مسابقه «گل یا پوچ» به میزبانی مهران مدیری رونمایی شده و رسانههای همسو با این پلتفرم سعی خود را برای برجسته ساختن امتیازات آن به کار گرفتهاند.
فیلیمو از مسابقه «گل یا پوچ» به میزبانی مهران مدیری رونمایی کرد و رسانههای همسو با این پلتفرم در یک رودربایستی قابل درک، سعی خود برای برجسته ساختن امتیازات آن را به کار گرفتند. البته که با خواندن نقدها میتوان پی برد رسانههای حامی فیلیمو نیز نتوانستهاند ضعفهای «گل یا پوچ» را نادیده بگیرند.
بله، توجه به فرهنگ و سنن ایرانی واجد تحسین است و محصولات هنری باید آنها را پاس بدارند؛ اما نه با شیوه «گل یا پوچ». مخاطب باید یک ساعت وقت گرانبها را صرف این مسابقه بیکیفیت کند تا ببیند گل دست کیست و کدام تیم برنده میشود. شاید این بازی برای برخی پیگیران جذاب باشد و شاید بتوان بهسختی یک قسمت از آن را تحمل کرد. بعدش چه؟
آیا «گل یا پوچ» مخاطب انبوه را تا انتها با خود همراه میکند؟ آیا شنیدن احساسات و توصیههای شرکتکنندگان و کل کل آنها برای برنده شدن جایزه یک و نیم میلیاردی، اهمیت دارد؟ چند نفر حاضر هستند برای چنین محتوایی وقت بگذارند و هزینه اشتراک و اینترنت بپردازند؟
ممنون که فکر ساخت برنامه غیرکپی هستید و دغدغه فرهنگ ایران زمین دارید؛ اما محض خدا کاری نکنید که دلزدگی ایجاد شود و نتیجه عکس بهدست بیاید. دوستان دغدغهمند! لطفا کمی از تبلیغات گلدرشت برای حامی مالی «گل یا پوچ» بکاهید. کاسبی خوب است، اما تا جایی که حرمت برنامه و مخاطب حفظ شود.
دود محصولی، چون «گل یا پوچ» توی چشم مهران مدیری هم میرود. او در مقام میزبان در تلاش است تا هیجان را به مسابقه تزریق کند و به سهم خود کیفیت برنامه را بالا ببرد. واقعیت، اما این است که میدان «گل یا پوچ» برای مدیری کوچک است و ظرفیت واقعی او هدر میرود. مدیری همان کمدین محبوب و توانمندی است که همین چند وقت پیش به تنهایی عامل موفقیت مسابقه «اسکار» بود و پیشتر در «دورهمی» میدرخشید.
منبع:برترین ها