این خودرو یک شاسی بلند دو دیفرانسیل میان سایز است؛ قرار بر این است، نیسان ترا (ژنگژو/نیسان پالادین) با شاسی مستقل دو دیفرانسیل مونتاژ شود. این خودرو در کارخانه مشترک دانگ فنگ و نیسان در چین تولید میشود.
گزارشها حاکی از آن است که نیسان ترا راهی بازار خودرو کشور شدهاست.
به گزارش خبرآنلاین، این خودرو یک شاسی بلند دو دیفرانسیل میان سایز است؛ قرار بر این است، نیسان ترا (ژنگژو/نیسان پالادین) با شاسی مستقل دو دیفرانسیل مونتاژ شود. این خودرو در کارخانه مشترک دانگ فنگ و نیسان در چین تولید میشود.
نسخه فعلی آن در سال ۲۰۲۲ معرفی شدهاست.
۴۸۸۲× ۱۸۵۰× ۱۸۷۵ و. فاصله دو محور ۲۸۵۰ م م، وزن ۲۰۲۵ کیلوگرم و وزن ناخالص آن ۲۵۰۱ کیلوگرم و ۵ صندلی با رینگ ۱۸ اینچ
موتور ۴ سیلندر ۱۹۹۷ سی سی توربو MIVEC میتسوبیشی ۱۶۸ کیلووات ۳۶۰ نیوتن متر + جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته ZF و حالتهای مختلف رانندگی شامل حالتهای نرمال، اسپرت، برفی، ماسه ای، گل و لای، اکو، خودکار و دستی است.
صندلی جلو برقی ۸ حالته، تهویه مطبوع اتوماتیک دو قسمتی، ترمز اضطراری (HBA)، سیستم ضد واژگونی (RMI)، دستیار حرکت در سربالایی (HSA)، نمایشگر هشدار آسیب دیدگی لاستیک (HAZ)، ترمز و توقف هوشمند (AVH) کنترل سرعت هنگام پارک (CDP)، کشش موتور (EDC)، کروز کنترل، ۴ رادار عقب،