در طول مدتی که او به عنوان راننده اوبر مشغول فعالیت بود، به دلیل رد کردن درخواست برخی از مسافران و دریافت انعام از برخی از مشتریان از سوی اپلیکیشن تنبیه شد و در عین حال با چندین چالش دیگر نیز روبرو شد که به او کمک کرد تا مشکلاتی که رانندهها با آنها دست و پنجه نرم میکنند را از نزدیک لمس و درک کند.
دارا خسروشاهی، مدیرعامل ایرانیتبار شرکت اوبر در طول پاندمی کووید ۱۹، چند ماهی را بهصورت مخفی و تحتعنوان یک کمپین، در قالب راننده اوبر مشغول به کار شد تا تجربه رانندگان را شخصا لمس کند.
به گزارش خبرآنلاین، دارا خسروشاهی در گفتگو با وال استریت ژورنال گفته: «فکر میکنم در این صنعت بهطور کلی، تا حدودی رانندگان دست کم گرفته میشوند.» او از این تجربه که بهعنوان یک راننده اوبر مسافران را جابجا میکرد، بهره برد تا تغییرات مهمی را در اپلیکیشن اوبر اعمال کند.
در طول مدتی که او به عنوان راننده اوبر مشغول فعالیت بود، به دلیل رد کردن درخواست برخی از مسافران و دریافت انعام از برخی از مشتریان از سوی اپلیکیشن تنبیه شد و در عین حال با چندین چالش دیگر نیز روبرو شد که به او کمک کرد تا مشکلاتی که رانندهها با آنها دست و پنجه نرم میکنند را از نزدیک لمس و درک کند.
خسروشاهی با به اشتراک گذاشتن تجربیاتش در طول آن دوره اعلام کرد که برای ثبتنام بهعنوان راننده اوبر با مشکلاتی مواجه شده و به دلیل رد کردن درخواست برخی ازمسافران، از سوی اپلیکیشن تنبیه شده و در عین حال یادآوری کرد که بیادبی برخی از مسافران اوبر، برایش سخت و غیرقابل تحمل بوده.
کمپین خسرو شاهی که پروژه بومرنگ نام داشت، باعث شد تا یکی از بزرگترین تغییرات در کسب و کار اوبر از زمان آغاز به کار آنها در سال ۲۰۰۹ اعمال شود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که مدیرعامل اوبر برای افزایش سود کمپانی از سوی سرمایهگذاران به شدت تحت فشار بود.