بوگاتی ویرون هنگام تعویض چرخها و لاستیکها، هزینهای بسیار گران داشت، اما بوگاتی هزینههای شیرون را به شدت کاهش داد. چرخها به گونهای طراحی شدهاند که عمر زیادی را دوام میآورند و دیگر نیازی به تعویض ندارند، البته مگر اینکه آسیب دیده باشند.
انبوهی از سردرگمیها و اطلاعات نادرست در مورد هزینههای سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است. اما یک چیزی که میتوانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورتحسابهایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
به گزارش خبرآنلاین، تماشای یک بوگاتی شیرون که روی رینگ آلیاژی بدون لاستیک خود رانده میشود، بسیار سخت و آزاردهنده است. این فیلم نشان میدهد که یک شیرون در حال تخلیه از یک تریلر، از روی چند رمپ چوبی و قسمتی از فرش میگذرد. اما راننده به جای توقف در آنجا، همچنان به عقب میرود و به تعمیرگاهی میرود که مجموعهای از سوپراسپرتهای دیگر از جمله فراری را در خود جای داده است.
شیرون از سال ۲۰۱۶ جایگزین مدل قبلی یعنی ویرون شد. بوگاتی شیرون با موتور ۸ لیتری ۱۶ سیلندر خود، ۱۵۰۰ اسببخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. شتاب صفر تا صد ۲.۵ ثانیهای و صفر تا دویست ۶.۵ ثانیه، خروجی این پیشرانه قدرتمند است.
بوگاتی ویرون هنگام تعویض چرخها و لاستیکها، هزینهای بسیار گران داشت، اما بوگاتی هزینههای شیرون را به شدت کاهش داد. چرخها به گونهای طراحی شدهاند که عمر زیادی را دوام میآورند و دیگر نیازی به تعویض ندارند، البته مگر اینکه آسیب دیده باشند.