قسمت عقب سولارا مشابه فورد اسپورت اکسپلورر است که تقریبا در همان بازه زمانی سولارا ساخته شده است. پشت وانت تقریباً چهار فوت طول داشت و از مواد کامپوزیتی ساخته شده بود، بنابراین همخوانی آن با چرخهای عقب «تویوتا کمری» چندان دشوار نخواهد بود.
اگر همیشه یک شورولت «ال کامینو» میخواستید، اما آرزو میکردید جایی برای یک خانواده چهار نفره داشته باشد. یا اگر وانتی میخواهید که بتوانید در یک روز گرم و آفتابی، سقف کانورتیبل (سقف کروک) آن را پایین بیاورید، وانت دو در کروک تویوتا سولارا SE مدل ۲۰۰۶ ممکن است خودروی مناسب برای سواری شما باشد.
به گزارش همشهری و به نقل از موتور وان، این وانت کروک انحصاری «تویوتا سولارا اس ای» (Toyota Solara SE) که در «اسمیرنا»، تنسی، در فهرست فروش قرار گرفته است، خارج از نشویل و در فضای مجازی، در بازار فیس بوک نیز فهرست شده است. این وانت کروک قیمت مناسبی معادل ۴۷۰۰ دلار (حدود ۲ میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان) دارد. فهرست فروش این خودرو به زبان اسپانیایی است و در آگهی فروش آن میگوید: «وانت سولارای خود را در شرایط خوب با ۲۴۶.۱۷۷ کیلومتر کارکرد میفروشم، این خودرو نسخه بازسازی شده است و همه چیز آن خوب کار میکند.»
مطابق این آگهی نسخه بازسازی شدهای از «تویوتا سولارا» است، اما اکثر وسایل نقلیه فهرست «کریگ» (Craigslist) یا بازار فیس بوک (Facebook Marketplace) که کمتر از ۵۰۰۰ دلار (کمتر از ۲میلیارد و پانصد و میلیون تومان) قیمت دارند نیز همینطور هستند. اما کجا میتوانید چنین وسیله نقلیه منحصربه فردی را بیابید که حمل و نقل طاقت فرسا با وانت را با حس دلپذیر وزش باد در موهایتان ترکیب کند؟ همچنین از زمان پیکاپ فولکس واگن بیتل که روی پلتفرم واگن BMW E ۴۶ ساخته شده، این خودرو جذابترین خودروی فرانکن است.
به احتمال زیاد، این تویوتا سولارا کرورک، دارای روکشی بوده که از عقب باز میشده و و بیمه آن نیز تکمیل است. از آنجایی که این مدل ۲۰۰۶ است، نوشتن درباره آن زیاد طول نمیکشد. تویوتا سولارا یک وسیله نقلیه دیفرانسیل جلو است، بنابراین در عقب خودرو چیزی جز سیستم تعلیق عقب وجود ندارد.
این خودرو مطمئنا به اندازه جت اسکی موتور سیکلت عجیب نیست. با قضاوت از روی عکسها، قسمت عقب سولارا مشابه فورد اسپورت اکسپلورر است که تقریبا در همان بازه زمانی سولارا ساخته شده است. پشت وانت تقریباً چهار فوت طول داشت و از مواد کامپوزیتی ساخته شده بود، بنابراین همخوانی آن با چرخهای عقب «تویوتا کمری» چندان دشوار نخواهد بود.
نسل دوم «تویوتا کمری سولارا» که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ ساخته شد، بر اساس کمری معمولی ساخته شد و پیشرانههای آن مشترک بود. موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری ۱۵۵ اسب بخار قدرت تولید میکرد، در حالی که موتور ۳.۳ لیتری V ۶ مانند نمونه موجود در این خودرو، ۲۱۰ اسب بخار قدرت داشت.