فابریس کامبولیو، مدیر اجرایی برند رنو به خبرنگاران گفت: ما همه مناطق و بازارها را برای ماندن در بازار رقابتی بررسی خواهیم کرد. فروش این برند در سه ماهه اول سال ۹ درصد افزایش یافت که نشان میدهد استراتژی تجدید ساختار بر سودآورترین مدلها ممکن است پس از چهار سال کاهش درآمد نتیجهبخش باشد، اما کاهش قیمت تسلا زنگ خطری برای رقبا بود.
یکی از مدیران ارشد شرکت رنو اظهار کرد که این خودروساز فرانسوی سیاستهای قیمتگذاری خودروهای الکتریکی در سراسر جهان را بازنگری میکند تا اطمینان ایجاد کند که پس از موج کاهش قیمتهای تسلا، رقابتی باقی میماند.
به گزارش ایسنا، تسلا پس از چندین بار کاهش قیمتها در ایالاتمتحده، این بار قیمتها را در مناطق دیگری از جمله اروپا و سنگاپورکاهش داد و تخفیف جهانی که از ژانویه در چین آغاز شده بود را گسترش داد.
فابریس کامبولیو، مدیر اجرایی برند رنو به خبرنگاران گفت: ما همه مناطق و بازارها را برای ماندن در بازار رقابتی بررسی خواهیم کرد. فروش این برند در سه ماهه اول سال ۹ درصد افزایش یافت که نشان میدهد استراتژی تجدید ساختار بر سودآورترین مدلها ممکن است پس از چهار سال کاهش درآمد نتیجهبخش باشد، اما کاهش قیمت تسلا زنگ خطری برای رقبا بود.
او گفت که فروش مدل برقی مگان رنو که یکی از محبوبترینهاست، در ماه مارس به شدت افزایش یافته است. پس از کاهش قیمت هفته گذشته تسلا، تسلا مدل ۳ در فرانسه از ۴۱ هزار و ۹۹۰ یورو شروع میشود در حالی که قیمت مگان الکتریکی ۴۲ هزار یورو است.
بر اساس گزارش رویترز، این شرکت اعلام کرد که فروش جهانی برند رنو در سه ماه اول سال به ۳۵۴ هزار و ۵۴۵ دستگاه رسیده است. فروش برند رنو در سال گذشته ۹.۴ درصد کاهش یافت که چهارمین کاهش سالانه متوالی آنهاست.
این شرکت فرانسوی که از بحران کووید-۱۹ و کمبود تراشههای جهانی بیشتر از سایر رقبا آسیب دید، برای افزایش سود، در خودروهایی با سود بالاتر و الکتریکی سرمایهگذاری میکند.