هیچ ارتقای سختافزاری برای این پیشرانه در سال مدل جدید ارائه نشده است، به این معنی که I-Pace الکتریکی همچنان از یک سیستم دوموتوره استفاده میکند. اوج خروجی آن ۳۹۴ اسب بخار (۲۹۴کیلووات) است و خودرو را تنها در ۵/ ۴ثانیه به سرعت ۶۰مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) میرساند.
تحویل جگوار I-Pace در اروپا و آمریکای شمالی در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و اکنون این کراس اوور الکتریکی با تغییرات ظاهری ظریف و ارتقاهای فنی قابلتوجه از مدل جدیدی رونمایی میکند.
به گزارش خبرخودرو، ما هنوز قیمتگذاری برای بازار ایالات متحده نداریم، اما میدانیم ابزار آلایندگی صفر بهتر از همیشه به نظر میرسد. این یک لیفت صورت معمولی بزرگ نیست، اما این بدان معنا نیست که هیچ پیشرفتی برای صحبت در مورد آن وجود ندارد.
نمای بیرونی I-Pace دارای یک جلوپنجره جدید با فرم صافتر است. این طراحی سادهتر جلوپنجره بسته، جایگزین توری مشبک قبلی میشود تا ظاهر کلی تمیزتر داشته باشد. همان روکش خاکستری اطلس را میتوان روی تیغههای عمودی در قسمت بیرونی ورودیهای هوای جلو که در سپر ادغام شدهاند نیز مشاهده کرد. نسخه بهروزشده لوگوی جگوار به رنگ مشکی و نقرهای در قسمت مرکزی نمای جلو قرار میگیرد.
هیچ ارتقای سختافزاری برای این پیشرانه در سال مدل جدید ارائه نشده است، به این معنی که I-Pace الکتریکی همچنان از یک سیستم دوموتوره استفاده میکند. اوج خروجی آن ۳۹۴ اسب بخار (۲۹۴کیلووات) است و خودرو را تنها در ۵/ ۴ثانیه به سرعت ۶۰مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) میرساند.
در مورد تغییرات ایجادشده در بسته باتری نیز صحبتی وجود ندارد. این بدان معناست که باتری ۹۰کیلوواتساعتی، بردی تا ۲۹۲مایل (۴۷۰کیلومتر) بین دو شارژ اندازهگیریشده توسط چرخه WLTP اروپا را فراهم میکند. سریعترین شارژ موجود تا ۱۰۰ کیلووات است.