طبق گزارشها، مسافری که روی صندلی ۳۷ C نشسته بود، از قرار دادن پشتی صندلی خود به حالت عمودی پیش از بلند شدن امتناع کرد و پس از آن مسافر دیگر از او شکایت کرد. کاپیتان سپس توسط خدمه مطلع شد، زیرا پرواز برای مدت کوتاهی با تاخیر مواجه بود. پس از آن، مسافر که صندلی ۴۱ C با مداخله همسفران، شروع به سیلی زدن به مسافری کرد که صندلی خود را به حالت عمودی درنیاورده بود.
ویدئویی از دعوای دو مسافر در وسط هواپیما در آسمان در پرواز بانکوک به کلکته، اینترنت را تحت تاثیر قرار داده است!
به گزارش همشهری، طبق گزارشها، مسافری که روی صندلی ۳۷ C نشسته بود، از قرار دادن پشتی صندلی خود به حالت عمودی پیش از بلند شدن امتناع کرد و پس از آن مسافر دیگر از او شکایت کرد.
کاپیتان سپس توسط خدمه مطلع شد، زیرا پرواز برای مدت کوتاهی با تاخیر مواجه بود. پس از آن، مسافر که صندلی ۴۱ C با مداخله همسفران، شروع به سیلی زدن به مسافری کرد که صندلی خود را به حالت عمودی درنیاورده بود.
همانطور که ویدیوی زیر نشان میدهد، نزاع شدت گرفت. پس از انتشار این ویدئو، اداره امنیت هواپیمایی هند خواستار گزارش دقیق این نزاع از مقامات مربوطه شد.
این ویدیو با میلیونها بازدید موضوع مسافران سرکش و ایمنی خدمه کابین را آشکار کرد. در عین حال گزارش حادثه اختلال در پرواز توسط شرکت هواپیمایی «تای اسمایل» به مقامات هوانوردی هند ارائه شده است که بیان میکند مسافر ۳۷ C قوانین ایمنی پرواز را رعایت نکرده است.