اخیرا DMC، تیونر آلمانی سراغ یک دستگاه پوروسانگوئه یکی از متفاوتترین خودروهای معرفی شده در کلاس کراس اوور رفته تا جدیدترین کیت بدنه خود را برای آن امتحان کند. جزئیات بدنه وایدبادی، بدنهای عضلانی و حجیم برای شاسی بلند فراری ایجاد میکند.
پوروسانگوئه یکی از متفاوتترین خودروهای معرفی شده در کلاس کراس اوور طی سالهای اخیر محسوب میشود. این خودرو همچنین به عنوان اولین شاسی بلند و محصول ۴ درب کمپانی فراری دارای رکورد و اهمیت است.
به گزارش عصر ایران، اخیرا DMC، تیونر آلمانی سراغ یک دستگاه پوروسانگوئه رفته تا جدیدترین کیت بدنه خود را برای آن امتحان کند. جزئیات بدنه وایدبادی، بدنهای عضلانی و حجیم برای شاسی بلند فراری ایجاد میکند.
افزونه ۳ سانتیمتری فیبرکربن برای گلگیرها، رکاب جانبی، دو اسپویلر عقب که یکی روی سقف و دیگری در قسمت درب صندوق عقب قرار گرفته و...
دی ام سی همچنین جزئیات اسپرت دیگر مانند لیپ سپر جلو و دیفیوزر عقب فیبرکربنی را با این کیت پیش روش مشتریان خود قرار میدهد. البته انتخاب رنگ مات و براق برعهده مشتری است.
دی ام سی یک رینگ ۲۴ اینچی اختصاصی را نیز برای پوروسانگوئه طراحی کرده که طراحی Y شکل ۷ پره دارد.
یکی دیگر از بخشهایی که تیونر آلمانی برای فراری پوروسانگوئه پیشنهاد میدهد، سیستم اگزوز تیتانیومی است که توسط کمپانی ZESAD GmbH طراحی و ساخته شده است. این سیستم اگزوز مجهز به سیستم کنترل-سوپاپ برای ایجاد غرشهای هیجان انگیز است.
در بخش پیشرانه تغییری مدنظر تیونر نبوده، زیرا پوروسانگوئه در حالت استاندارد نیز یک هیولای غیر قابل کنترل است. پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری فراری برابر با ۷۱۵ اسب بخار خروجی و ۷۱۶ نیوتن متر گشتاور دارد.
خودرو طی ۳.۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت میرسد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۳۱۰ کیلومتر برساعت است.