bato-adv

توییتر به جنگ اپل رفت

توییتر به جنگ اپل رفت

توییتر قصد دارد قیمت اشتراک توییتر بلو برای کاربران آیفون را از هفت دلار و ۹۹ سنت به ۱۱ دلار افزایش دهد.

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۸ آذر ۱۴۰۱

اینفورمیشن به نقل از یک منبع آگاه نوشت: این اقدام احتمالا، پاسخی به تعرفه ۳۰ درصدی است که اپل برای پرداخت‌های انجام شده توسط کاربران از طریق اپلیکیشن‌ها در سیستم عامل iOS، دریافت می‌کند.

به گزارش ایسنا؛ طبق این گزارش، قیمت اشتراک توییتر بلو در وب سایت توییتر، هفت دلار خواهد بود. قیمت پایین‌تر اشتراک توییتر بلو در وب سایت توییتر، احتمالا تلاش برای هدایت کاربران بیشتر به وب سایت این شبکه اجتماعی به جای استفاده از اپلیکیشن آیفون است. این گزارش به تغییر قیمت توییتر بلو در پلتفرم اندروید اشاره‌ای نکرد.

ماسک که در اکتبر با خریداری توییتر، مالک این شرکت شبکه اجتماعی شد، قصد دارد سرویس احراز هویت توییتر را با رنگ‌های مختلف برای اشخاص، شرکت‌ها و دولت‌ها عرضه کند. عرضه اولیه سرویس احراز هویت، افزایش جعل هویت سلبریتی‌ها و برند‌ها در این پلتفرم را به دنبال داشت و به تعلیق عرضه این سرویس منتهی شد.

ماسک هفته گذشته در یک رشته توییت، به انتقاد‌های مختلف از اپل پرداخت که شامل ۳۰ درصد حق کمیسیون است که سازنده آیفون از طراحان نرم افزار برای خرید‌های درون برنامه ای، دریافت می‌کند. وی همچنین نوشت که مایل است به جای پرداخت این کمیسیون، به جنگ اپل برود.

بر اساس گزارش رویترز، اندکی بعد، ماسک با تیم کوک، مدیرعامل اپل در دفتر مرکزی این شرکت دیدار کرد و در توییتی نوشت: سوءتفاهم درباره احتمال حذف اپلیکیشن توییتر از فروشگاه اپ استور اپل رفع شده است.

برچسب ها: ایلان ماسک
bato-adv
مجله خواندنی ها