bato-adv
کد خبر: ۴۶۷۷۲۳

زینب سلیمانی: پدرم منجی بود

زینب سلیمانی: پدرم منجی بود
فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تأکید بر اینکه راه پدرش همچنان ادامه دارد گفت که هزاران ایرانی با قدرت و متحد راه سردار سلیمانی را ادامه می‌دهند و با تروریسم مقابله خواهند کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۹

فرارو- فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تأکید بر اینکه راه پدرش همچنان ادامه دارد گفت که هزاران ایرانی با قدرت و متحد راه سردار سلیمانی را ادامه می‌دهند و با تروریسم مقابله خواهند کرد.

«زینب سلیمانی» فرزند شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در گفت‌وگو با شبکه روسی «راشاتودی» تأکید کرد که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد که آمریکا گروههای تروریستی چون القاعده و طالبان را برای آغاز یک جنگ در غرب آسیا خلق کرده است.

گزیده سخنان او را در ادامه می‌خوانید: 

* همه می‌دانیم که طالبان و القاعده گروه تروریستی هستند که آمریکا آنها را به وجود آورد و ما شواهد زیادی در این زمینه داریم و پدر من تنها فردی بود که مقابل چنین گروههای تروریستی ایستاد. قطعاً آنها از ایستادگی پدر من مقابل چنین گروههای تروریستی خرسند نبودند چون خودشان این گروه را به وجود آورده بودند. آنها این گروهها را برای آغاز جنگ در خاورمیانه (غرب آسیا) ایجاد کرده بودند.

* همانطور که می‌‌دانیم، «جولیان آسانژ» بنیانگذار ویکی لیکس ایمیلی را فاش کرد که در آن «جیک سالیوان» (مشاور وزارت خارجه آمریکا در دولت اوباما) تأکید کرده بود که القاعده در سوریه با ما است. این فرد هم‌اکنون بخاطر فاش کردن این حقایق در بازداشت است. او فاش کرد که آمریکا این گروه تروریستی و افرادی را به وجود آورده است که مردم بی‌گناه را قتل عام می‌کنند. جان مردم بی‌گناه بازیچه دست آنها است.

* مراسم ترحیم پدر من در ایران و عراق یک رخداد ویژه و خاص در تاریخ بود. شاهد حضور گسترده مردم در خیابان‌ها بودیم که بسیار غمگین و خشمگین بودند و به دنبال انتقام و منتظر پاسخ به این اقدام بودند چون می‌دانستند که سردار سلیمانی چه اقداماتی را برای آنها انجام داده است و می‌دانستند به چه دلیل ترامپ دستور قتل پدر مرا صادر کرد.

* آمریکا فکر می‌کرد با کشتن پدرم همه‌چیز تمام می‌شود زیرا سردار سلیمانی و همان قدرت خاورمیانه را کشته بودند اما کاملاً در اشتباه بود. آنها خشم را در چشمان مردم ایران ندیدند، اشک‌های آنها را ندیدند و غم آنها را ندیدند و من باید بگویم که سردار سلیمانی ارتشی از مردمی را در اختیار دارد که انتقام وی را ترامپ خواهند گرفت. این پایان سردار سلیمانی نیست بلکه آغاز وی است.

* هزاران نفر همچون سردار سلیمانی وجود دارند که آمادگی دارند تا مثل او و حتی قوی تر از او مبارزه کنند. این قدرت ما است. مردم ما متحد هستند تا مقابل چنین قدرت‌های خطرناکی ایستادگی کنند.

* تصویری که آنها از پدر من جلوه داده‌اند، تصویر واقعی نبوده است. پدر من در خانه یک پدر برای ما بود، کتاب‌های بسیار زیادی خوانده بود. در دانشگاه تحصیل کرده بود و بعنوان استاد دانشگاه تدریس می‌کرد و تنها هدفی که به دنبال آن بود، تبدیل جهان به مکانی امن برای کودکان بوده است.

* او به سوریه رفت و بخاطر نجات و امنیت کودکان سوری مبارزه کرد. مبارزه کرد تا مردم سوریه در امنیت باشند. چطور پدر من می‌تواند فردی باشد که به دنبال کشتن مردم آمریکا و اروپا باشد. او آنها را از دس داعش نجات داد. برای آنها مبارزه کرد. او به مردم یمن که در گرسنگی هستند کمک کرد.... پدرم برای همه مبارزه می کرد تا جهان را به مکانی امن تبدیل کند و فکر می‌کنم که تاریخ درباره تصویر واقعی پدرم و اقداماتی که انجام داده است، قضاوت خواهد کرد.

* برنامه من معرفی پدرم به جهان است. این وظیفه من است. این سرنوشت من است که سردار سلیمانی واقعی را به جهان نشان دهم. کتابی هم درباره پدرم خواهم نوشت. کتاب‌های زیادی به زبان انگلیسی و زبانهای دیگر وجود دارد که هیچ‌کدام کامل نیستند. من می‌خواهم چهره واقعی پدرم را به جهان نشان دهم نه آن چهره‌ای که ترامپ از پدرم معرفی می‌کند.

* ترامپ دستور کشتن پدر من را صادر کرد و بایدن هم از آن حمایت کرد، پس بین ترامپ و بایدن تفاوتی وجود ندارد. بایدن هم با "باراک اوباما"، رئیس جمهور سابق در شکل دادن گروه تروریستی داعش هم عقیده بود. تفاوت بین ترامپ و بایدن چیست؟ چه چیزی تغییر خواهد کرد؟ آن‌ها افکارشان یکی است و تفاوتی باهم ندارند. برای ما هیچکدام فرقی ندارند. ما با سیاست‌های دولت آمریکا مشکل داریم و این تغییر نخواهد کرد. ترامپ و بایدن شبیه هم با افکار و رویکرد مشابه هم هستند و هیچ کدام بهتر از دیگری نیست.

* پدر من وظایف خود را به خوبی انجام داد و این باعث عصبانیت آمریکایی‌ها شد. شما شاهد هستید هر برنامه‌ای که آمریکا در خاورمیانه اجرا می‌کند نابود می‌شود و آن‌ها از هر طریق که تلاش می‌کنند به ایران ضربه بزنند، شکست می‌خورد. چرا؟ چون پدر من منجی بود. پدر من در واقع یک منجی بود. او نه تنها برای مردم کشور خود بلکه برای همه کشورها انجام داد. پدر من نه تنها برای خاورمیانه بلکه برای همه این کار را کرد. او داعش را شکست داد. او برای همه مردم منطقه با داعش جنگید. او حتی نمی خواست مردم بیگناه اروپا توسط ویروس خطرناکی چون داعش کشته شوند. او نه فقط برای یمن، سوریه و لبنان ایران و عراق، بلکه برای همگان جنگید. پدرم تا آخرین نفس خود بدون وقفه با داعش نبرد کرد. او می‌دانست مسیری که می‌رود خیلی خطرناک است و ممکن است کشته شود. پدر من این مسئله را به خوبی می‌دانست، زیرا ترسی از آن‌ها نداشت. بر عکس آن‌ها از وی می‌ترسیدند و می‌دانستند که او چگونه اقدام می‌کند و واکنش نشان می‌دهد.

* بعد از کشتن پدر من آمریکا تصور می‌کرد که همه چیز متوقف می‌شود زیرا آن‌ها سردار سلیمانی، فرد قدرتمند خاورمیانه را کشته‌اند، اما اشتباه می‌کنند. آن‌ها خیلی اشتباه می‌کنند که با از بین رفتن سردار سلیمانی همه چیز خاتمه می یابد، این تازه اول راه است.

bato-adv
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
برای یک دختر سخته که پدرش رو از دست بده ومن از همینجامی گویم زینب جان و فاطمه جان مارادر غم خود شریک بدانید
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
من به عنوان مسلمان شیعه، یه منجی بیشتر ندارم که آن هم امام زمانه
به قول استاد رائفی پور صهیونیسم سعی داره با فیلم های هالیوودی منجی رو یه فرد آمریکایی نشون بده. البته نمیدونم استاد در مورد این خبر سکوت کرده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
ایشون هم سرباز مخلص امام زمان بوده . هر کی ک بسیار خالص باشه امام زمان از طریقش نجات دهنده خواهد بود ... ایشون سرباز واقعی ولایت بوده عارف ب حضرت زهرا سلام الله علیها و سای اهل بیت علیهم السلام
روحشان شاد
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
سلام دوستان عزیز خدا صبر بده نه تنها به خانواده سپهبد سلیمانی بلکه همه مردم ایران
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
متاسفانه تو کشور ما نمیدونم چرا افراد در هر حرفه‌ای که هستند ناشناخته هستند چرا شهید بزرگ. قاسم سلیمانی باید از یک سال پیش که ناجوانمردانه به شهادت رسید باید برای مردم شناخته شود وخیلی های دیگر چه مقامات علمی وچه نظامی....
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
مسله اصلی صرف نظر از اختلاف در نظرات این است که ایا امریکا صلاحیت اخلاقی و قانونی برای ترور یک ایرانی در خاک یک کشور دیگر دارد؟ایا امریکا بدلیل انکه یک ابرقدرت است میتواند ازقوانین تخطی کند؟ یعنی امریکا میتواند به قانون جنگل بلازگشت نماید؟اسرائل هم از این قاعدع مستثنی نیست بمب اتن دارد اما پایبند هیچ قانونی نیست بیشترین قطعنامه صادره توسط سازمان ملل مربوط به اسرائیل است بیشترین ترورها توسط اسرائیل انجام شده اسرائیل تقریبا به تمامی کشورهای خاورمیانه و اتباع انها حمله کرده بیشتر امار قتل عام زنان و کودکان مربوط به اسرائیل است وضعیت تخطی ونقض قوانین وحقوق بشر کشورها توسط امریکا و ترورها و مداخلات امریکا هم بسیار اسفناک است امریکا و اسرائل و متحدین شان صلاحیت اخلاقی ندارند اعمالی را که خودشان بشدت مرتکب شدند را در مورد سایرین محکوم نموده و حکم صادر و خودشان هم اجرا کنند فقط ملت ایران است که حق دارد در مورد اتباع خودش تصمیم بگیرد حتی اگر مخالفات سیاسی و یا دشمنی با حاکمیت ایران راهم داشته باشیم از این منظر ترور سردار سلیمانی و دکترفخری زاده و دانشمندان ایرانی از دیدگاه ملت ایران بشدت محکوم است و در حافظه تاریخی ابعنوان یک لکه سیاه حک خواهد شد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خانم سلیمانی با بخشی از گفته های شما مخالفم اما درد و بلات بخوره تو سر وطن فروشهای آلبانیایی و خودفروختگان داخل
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
دختر جان تو از سیاست چه می دانی که اینچنین بی مهابا برای همه طریق راه می نمایی؟
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
از سیاست چیزی نمیدونه ولی در گرفتن بودجه چندین هزار میلیاردی متخصص شده !!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
ناشناس 21.47
لطفا خفه شو و دروغ پراکنی نکن
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
اگه موافق میل تو حرف زده بود هم همین رو می گفتی ؟ هر فردی حق داری در مورد همه چیز اظهار نظر کنه اگر به حرفهاش نقد داری مورد به مورد نقد کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
بر اساس کدوم فهم و تخصص و صلاحیت امثال تو تعیین تکلیف میکنید؟! چون بچه کسی هستی و‌خودت اقازاده میدونی داری حرف میزنی، اقازاده در امور سیاسی و بازرگانی فرق نداره ....
جالبه که روس ها به تو تریبون میدن
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
حاج قاسم به اندازه کافی فردی وارسته و دلیر بود و نیازی نیست به نفخ شخصیتی و اغراق بی پایه و غیر منطقی درباره ایشان پرداخت.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
حقیقت را فقط خدا میداند و بس
قضاوت هم مخصوص خداوند است و بس
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
حاج قاسم برای ما ایرانیها مهم بودند
چون یک ژنرال ایرانی بود
چرا فکر میکنی بقیه دنیا اهمیتی به این موضوعات میدهد.
شخصیت ایشان بطور مثال چه اهمیتی برای یکنفر در اریزونا یا همان ارزواینای اقای قالیبفاف دارد؟
وقتت را روی یک چیز دیگه بگذار دختر جان
تند هم نرو
ابومالش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
البته گروه طالبان همان طلاب حوزه های علمیه در افغانستان بودند که در زمان اشغال کشور افغانستان توسط شوروی علیه انها تشکیل شدند و توانستند بکمک تسلیحاتی غرب روسیه را از افغانستان خارج کنند.این گروه یک گروه سنتی و با افکارقدیمی است و با مدرنیسم و جمهوریت و...میانه ای ندارد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv