November 26 2024 - سهشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳
- RSS
- |
- قیمت خودرو
- |
- عضویت در خبرنامه
- |
- پیوندها و آگهی ها
- |
- آرشیو
- |
- تماس با ما
- |
- درباره ما
- |
- تبلیغات
- |
- استخدام
یک برند معروف جواهرات هند، پس از واکنش های تند یک آگهی تصویری اش را حذف کرد. در این تبلیغات که یک عروس هندوی خوشبخت در یک خانواده مسلمان به تصویر کشیده شده بود واکنش های تند را در هند برانگیخت.
به گزارش فرارو، تانیشق؛ از معروف ترین برندهای جواهرات هند یکی از پیام های تبلیغاتی اش را حذف کرد. این فیلم کوتاه تبلیغاتی که در کار زاری بنام وحدت میان هندوها و مسلمانان (ایکتاوم) منتشر شده بود، یک خانواده مسلمان را نشان می داد که مراسم حمام کودک را برای عروس باردار هندوی آنان ترتیب داده بودند.
انتشار این پیام تبیلغاتی واکنش هایی را در هند برانگیخت. اکثر مخالفان این تبلیغ تجارتی مسؤلین برند مذکور را به ترویج ازدواج میان پیروان ادیان مختلف متهم کردند.
تانیشق با صدور اعلامیه ای درباره حذف این پیام تبلیغاتی گفته است: با درنظر گرفتن احساسات مردم برای سلامتی کارمندان این شرکت آگاهی را حذف کرده است.
تانیشق درباره اینکه آیا کارمندان این شرکت پس از نشر این آگهی مورد تهدید قرار گرفته اند یا نه؟ حرفی نزده است.
شماری از کاربران در توئیتر با هشتک #BoycottTanishq این شرکت را به تبلیغ "جهاد عشق" متهم کردند و مدعی شدند که مردان مسلمان به بهانه عشق وازدواج زنان هندی را وادار به پذیرفتن دین اسلام می کنند!
این در حالی است که در ابتدای شیوع ویروس کرونا در ماه مارچ سال روان میلادی در هند و پس از نتیجه مثبت آزمایش جمعیت کثیری از مسلمانان، این اقلیت مذهبی در هند متهم به تکثیر ویروس کرونا گردیدند.
سازمانهای دیدهبان حقوق بشر و عفو بین الملل نیز ماه گذشته گزارش کردند که حکومت هندوستان به رهبری نارندرا موردی، چنین نوع برخورد علیه جمعیت مسلمان این کشور را تحریک و حمایت می کند.