bato-adv
کد خبر: ۴۰۱۹۹۸
سفر نگار جواهریان و رامبد جوان به کانادا برای تولد فرزندشان

زایمان سلبریتی‌ها؛ جنجال درباره محل تولد فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان

در چند روز اخیر خبر تولد "فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان" در کشور کانادا جنجالی زیادی در رسانه ها به راه انداخته است. تصمیم حساس آقا و خانم ج. "رامبد جوان"، همسرش "نگار جواهریان" و دیگر سلبریتی‌هایی که تصمیم می‌گیرند فرزندشان را خارج از ایران دنیا بیاورند حق دارند یا مردمی که به آن‌ها معترض‌اند؟ در یک گزارش و دو یادداشت به این پدیده پرداخته‌ایم.

تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

زایمان سلبریتی‌ها؛ جنجال درباره محل تولد فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان

فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان به دنیا آمد, رامبد جوان و نگار جواهریان به تازگی صاحب دختری شدند و نام او را نوردخت گذاشتند. (به روز شده در تاریخ 31 تیر 98)

این چند روز اخیر، بیراه نیست اگر بگوییم پربازدیدترین و پرواکنش‌ترین خبر حوزه فرهنگ و هنر به‌خصوص در رسانه‌های اجتماعی مربوط بوده به سفر "رامبد جوان و نگار جواهریان" به کانادا که خودشان دلیل این سفر را اکران فیلم قانون مورفی در آمریکا و کانادا عنوان کرده‌اند، اما در رسانه‌های اجتماعی و خاله‌زنکی و زمزمه‌های درگوشی گفته شده که این دو ستاره پردرآمد سینما و تلویزیون برای تولد فرزندشان به کانادا رفته‌اند- که دخترشان که تیرماه متولد خواهد شد، شهروند کانادا به‌شمار آید...

به گزارش شهروند، این سفر اما، در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده و واکنش‌های پرشماری را به‌وجود آورده است. واکنش‌هایی اغلب با این مضمون که «طرف از صبح تا شب آواز ایران ایرانش گوش ملت رو کر کرده، حالا حاضر نشده بچه‌اش همون پاسپورتی رو داشته باشه که همه ایرانیا دارن و پاشده رفته کانادا بچه‌اش رو به دنیا بیاره.» موضوعی که اغلب به زبان طنز و کنایه بیان شده. انتقاداتی که البته پاسخ‌های پرتعدادی نیز به همراه داشته و کاربران و مخاطبان پرشماری بر حق طبیعی رامبد و همسرش برای زندگی و انتخاب محل تولد فرزندشان در هر نقطه از کره خاکی انگشت گذاشته‌اند: «بی‌شک به‌دنیا آوردن بچه تو کانادا نافی علاقه هیچ‌کس به کشورش نیست. پس اسم این دورویی و ریاکاری نیست.» یا «آخه به کسی چه ربطی داره فلانی می‌خواد بچه‌شو کجا به دنیا بیاره؟» چیزی که در این میان مغفول ماند سکونت خویشاوندان نگار جواهریان در کانادا بود. اینکه او اگر ایران می‌ماند برای زایمان تنها بود و مادران می‌دانند که در این شرایط حضور اقوام نزدیک تا چه اندازه ضروری است.

داستان حملات و انتقادات و هجمه‌هایی که به سلبریتی‌ها می‌شود که «چرا برعکس شعارهایشان وقت زایمان که می‌رسد، شال‌وکلاه می‌کنند و به اروپا و آمریکا می‌روند»، با ماجرای رامبد و نگار آغاز نشده و درواقع این انتقاداتی که در دو روز اخیر شاهد بوده‌ایم، فاز دوم سیلی است که چند ماه پیش از یک اظهارنظر عجولانه آغاز شد و در ادامه خیلی‌ها را غرق کرد.

زایمان سلبریتی‌ها؛ جنجال درباره محل تولد فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان

شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به ماجرای زایمان سلبریتی‌ها در کشور‌های خارجی که این روز‌ها با "سفر رامبد جوان و نگار جواهریان" به کانادا، بار دیگر به موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده، پرداخت

وقتی در اواسط آذرماه پارسال سام درخشانی در برنامه آرش ظلی‌پور گفت: برای این‌که می‌خواسته تابعیت و پاسپورت کانادا را به فرزندش هدیه دهد، برنامه‌ریزی کرده که او در آن کشور به دنیا آید، جنجالی بزرگ کلید خورد. جنجالی که باعث شد بحث چهره‌هایی که فرزندان‌شان در خارج به دنیا می‌آیند، داغ شود و شاهد انواع حمله‌های شدید رسانه‌ای و مجازی علیه سلبریتی‌ها باشیم. حملاتی عجیب که در اغلب آن‌ها ستارگانی که فرزندان‌شان در خارج به دنیا آمده، به نداشتن مسئولیت اجتماعی و نادیده گرفتن ارزش‌های مورد قبول حاکمیت متهم شدند. انتقاداتی که البته در فضای عمومی هواخواه زیادی نیافتند و اکثریت قاطع مخاطبان اظهار داشتند که باید به حق طبیعی هر کسی برای انتخاب محل و سبک زندگی‌اش احترام گذاشت، حتی اگر طرف خودش شیوه صحیح پاسخ گفتن به چنین انتقاداتی را بلد نباشد و مثلا همچون شیلا خداداد بگوید که «دلم خواسته و دوست داشتم فرزندم در خارج به دنیا آید و به کسی ربطی ندارد!»

رامبد و نگار نخستین زوج مشهوری نیستند که دل‌شان خواسته فرزندشان تابعیت کشور دیگری را داشته باشد و بی‌تردید آخرین هم نیستند. پیش از آن‌ها بسیار سلبریتی‌ها را با علایقی شبیه آن‌ها دیده‌ایم. سینماگرانی که در اروپا یا آمریکا و کانادا ساکن‌اند. مثلا همین شیلا خداداد که پاسخ‌هایش به منتقدان داستانی بامزه ساخت، یا فریبا نادری که دخترش را در کانادا به دنیا آورد، یا بنیامین بهادری که پسرش بن‌سان را که نخستین فرزند بنیامین از همسر دومش است، در آمریکا به‌دنیا آورد. دومین فرزند روناک یونسی هم در کانادا به دنیا آمده، مثل نامی، فرزند محسن تنابنده و همسرش روشنک، یا تولد پرسروصدای فرزند سام درخشانی. جالب این‌که حتی بهنام صفوی، خواننده محبوبی که همین چند وقت پیش بعد از ٦سال مبارزه با سرطان درگذشت، گفته می‌شود که فرزندش در خارج به دنیا آمده است. رزیتا غفاری، شبنم قلی‌خانی، ترانه علی‌دوستی، مهناز افشار و شاهرخ استخری دیگر سلبریتی‌هایی هستند که فرزندان‌شان در خارج از کشور به دنیا آمده...

خیلی‌ها هم بی‌این‌که تولدی در کار باشد، به آن‌سوی آب‌ها کوچ کرده‌اند. مثل فریبرز عرب‌نیا که سال‌هاست با پسرش جانیار در آمریکا زندگی می‌کند، یا نسرین مقانلو و پارسا پیروزفر که گفته می‌شود محل اصلی زندگی‌شان آمریکاست. خیلی‌های دیگر هم هستند که سالی یکی دو ماه برای گرفتن پیشنهاد و انجام کار به ایران می‌آیند و بقیه سال را خارج از کشور هستند. مثل ایرج طهماسب، حمید جبلی و نیکی کریمی... حواشی سفر رامبد و نگار یکی دوتا نیستند. خراسان در گزارشی بامزه از هزینه‌های تولد فرزند در خارج از کشور نوشت. بنابر این گزارش هزینه‌های معمول تولد فرزند در شهر تورنتو عبارتند از: نخستین هزینه، حق مشاوره موسسه که ٥‌هزار دلار کانادا، معادل ۵۰‌میلیون تومان است.

بلیت اکونومی پرواز تهران-تورنتو بین ۱۲ تا ۶۰‌میلیون تومان است. هزینه تولد فرزند در تورنتو بین ۱۲ تا ۱۵‌هزار دلار کاناداست که حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰‌میلیون تومان می‌شود. هزینه سه ماه اقامت در یک آپارتمان معمولی ماهی ٣‌هزار دلار کانادا معادل ۹۰‌میلیون تومان می‌شود. هزینه خوردوخوراک و حمل‌ونقل یک خانواده دونفره هم حدود ١٢٠میلیون تومان در سه ماه می‌شود، یعنی رامبد و نگار در مجموع بین ۴۸۰ تا ۵۱۰‌میلیون تومان هزینه خواهند داشت.

البته این داستان منحصر به ایران نیست و در سال‌های اخیر ستارگان آسیایی زیادی با این تمهید موفق به گرفتن پاسپورت کانادایی ‏شده‌اند. به‌خصوص این داستان در بین ستارگان ترکیه رواج زیادی دارد و بسیاری از آن‌ها با این‌که مشکلی با قواعد و قوانین ‏زندگی اجتماعی‌شان ندارند، اما در لس‌آنجلس، نیویورک، کانادا یا آلمان سکونت دارند. ‏

در بین چینی‌ها، کره‌ای‌ها و ژاپنی‌ها هم سلبریتی‌های زیادی را می‌شناسیم که در آمریکا یا کانادا ساکن هستند یا این‌که زمان تولد ‏فرزندانشان به این کشور‌ها سفر می‌کنند تا از مزایای پاسپورت این کشور‌ها بهره‌مند شوند و به‌قول سام درخشانی «شهروندی این ‏کشور‌ها را به فرزندشان هدیه کنند.» ‏

bato-adv
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
حامله شدی نگار جواهریان
گلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
حالا تو پاییز یا زمستون دوباره با خندوانه میاد و هممونم یادمون میره که چی شد چی نشد و چقدر از دستش حرص خوردیم و دوباره پولا رو میزنه به جیب با دلقک بازیاش و ماها هم همچنان به زندگیه فقیرانمون ادامه میدیم و هی به سلبریتیه بعدی فحش میدیم و این قصه ادامه دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
فقط سلیبیریتی ها نیستند که
اغلب سیاستمدارانی هم که دم از مقاومت و تحمل و آرمان های انقلاب می زنند و مردم را برای بیش از یک وعده غذا خوردن سرزنش می کنند، خانواده شان آنور آب است.
وظیفه شما رسانه هاست در این مورد اطلاع رسانی کنید تا مردم بدانند کسانی که هر شب ایران ایرانشان گوش فلک را کر می کند، چه رفتاری در عالم واقع دارند
ادم ناجور
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
اقای ناشناس عزیز میخواشتم بگویم بله هرکس ما لک جیب خوداست اما نباید باپولش با حثیت مردمش بازی کند خب تکلیف من و شما چیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
اون کسی که میگه دلم میخاد بچمو خارج از کشور بدنیا بیارم غلط میکنه در ایران فعالیت کنه و پول این مردم دا بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
دیگه باید خجالت بکشه بیاد ایران ایران بخونه به نظر من کمپین نه به خندوانه راه بندازیم افسوس به اون پیامک هایی که فرستادیم و این آفا کلفت شد اصلا به فکر مردم نیستن برخلاف شعاری که میدن ما تو نون شب موندیم هم وطن نازنینم در دورترین نقطه با هیچ امکاناتی روزگار سختی داره اون وقت این خوشگذرانان لبخند به لب با پول ما در آسایش هستند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۴۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
کاش رسانه ها بجای دامن زدن به این حرفهای خاله زنکی در صدد فرهنگ سازی بر می آمدند که مردم اینقدر در کار یکدیگر دخالت نکنند. دائم مشغول محاسبه خرج و دخل دیگران نباشند. هنرمندی که سالهاست باعث شادی دل مردم سرزمینش شده ( علی رغم اینکه ممکن است بعضی از سلیقه ها هم کارهای او را نپسندند ) چه اشکالی دارد که پولش را به میل خودش خرج کند ؟ اینهمه مردمی که در سال بارها به سفر آمریکا و اروپا و سفرهای تفریحی دیگر می روند و خرجشان هم بعضا صدها میلیون است مگر کسی حق دارد که باز خواستشان کند. چرا لبخندها و شادیهایی که این هنرمند در دل خیلی از مردم سرزمینش وارد کرده و از لحاظ معنوی با میلیاردها پول هم قابل قیمت گذاری نیست دیده نمی شود و فقط حالا که او می خواهد از حاصل زحماتش به نحو دلخواه خودش استفاده کند همه عقده های درونی و تنگ نظری هایشان را نشان می دهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
حرفاتون غیر منطقیه . هنرمند اگه باعث خنده شده که نشده پولشو گرفته صد برابر هم گرفته شما آمپر نچسبون فکرتو اصلاح کن
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ایرانی باغیرت باید پولشو درراه درست هزینه کنه . ایشان نان تیران رامیخورد اونوقت پولشو خارج هزینه میکنه اگه درایران نمیتوانست بچه اش رابدنیا بیاوره حرفی داشت ولی هیچ دلیل وجود ندارد که برود خارج. این نشون میده فقط برا پول وشغل فقط زیرپرچم مانده دل به ایران نمیده. غیرت ایرانی رانمیشه بااین دلیلها که براتوجیح خود بیان میکنید زیرپا گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
جناب, مساله دورویی و ریاکاری است که در تلویزیون میاد داد و بیداد می کنه که ما مردم ایران فلان و بهمانیم! اما در عمل یه چیز دیگه نشون میده .
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
دوست عزیز تنگ نظری نیست این دوستان هموطن به اصلاح غربی سلبریتی همیشه خود را تافته جدا بافته می دانند و یادشان میره که همین مردم باعث معروفیتشان شده اند و حالا ایران را لایق زایمان فرزند شان نمیدانند البته ما سالهاست گرفتارچنین رفتارهای از ما بهترین ها هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اول که این آقا جوان هنرمند نیست بلکه هنربند هستند و در ثانی پولی که به جیب میزنه از رانت صدا و سیما است نه هنری که به خرج میدهد هنر در شکلک در آوردن و مسخره بازی نیست کدام برنامه و حرف ایشون فرهنگ و هنجاری در کشور به وجود آورده چقدر برنامه ایشون مفید به حال مردم بوده بجز این که فقط با این فرهنگ رانتی کشور که بخصوص در زمینه هنری بسیار رونق بیشتر دارد آیا هنرمندان واقعی می توانند هنر خود را در صدا و سیمای میلی عرضه کنند و ساعتی بیش از حقوق یک سال یک کارگر را دریافت کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
حرف های شما صحیح نیست. خیلی ها بیشتر از رامبد پول دارند. صد بار بیشتر از او سفر می کنند، اما ادعا ندارند و مردم را نصیحت نمی کنند. صحبت این نیست که چرا او رفته و به هویت ملی خود بی احترالمی کرده، صحبت این است که امثال ایشان نباید مردم را نصیحت کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
پولی که هنرمند گرفته پول عرق جبین اون مرد کشاورزیه که صبح تا شب جون کنده تا گندم درو کنه و بعد از فروش همون گندم ازش مالیات گرفتن !
پولی هست که نونوا تو گرمای کنار تنور با هزار زجمت بدست اورده و باز مالیات داده تا نصیب صدا و سیما بشه !
پولی هست که هزاران هزار کارگر وطنی در شرایط سخت و گرانی کارکردند و تولید کردند اما ماه به ماه به اسم مالیات از حقوقشون کم شده و در اختیار همین اقایان سلبریتی قرار گرفته
پولی هست که تولید کننده با هزار زحمت و زیر باز گرونی مواد اولیه چرخ تولید کشورش رو به حرکت در اورده ولی باز هم ازش مالیات گرفتن تا به امثال این اقایان داده بشه !
ذره ذره این پول ماله این خاکه و از ذات وجود همین خاک و مردمش سر چشمه گرفته و سوال این هست که چرا باید کسی با پولی که منشائش در کشور خودش هست بیاد و به قول خودش بچه خودش رو در جایی دیگری به دنیا بیاره ؟!!

ما منکر حق هیچ کسی برای انتخاب حق تولد فرزندش نیستیم ولی وقتی همه مالیات دادند که پولش به جیب جناب جوان سرازیر بشه ایشان هم باید مثل مرد همون پول رو در بیمارستان وطنی به جیب پرستار و دکتر هم میهن خودش سرازیر کنه تا بگیم همه ما ایرانی ها پشتمون به هم گرمه و تو خوشی وناخوشی با همیم

جناب جوان اگر میخوان در کانادا بچه به دنیا بیارن و از سیستم بهداشت ایران راضی نیستند همون بهتر که از ایران برای همیشه به اون جا کوچ کنند تا با پولی که از کار در همون کشور ها میگیرند زایمان بچشون رو تا هر چند تا که دلشون بخواد اونجا انجام بدند .

من کاری به سیاست های اقتصادی غلط مسئولان ندارم که خدا ساعت بحث کارشناسی می خواد ، اما یه مظفرالدین شاهی بود که با تمام نا آگاهیش یک بار گفت
"ملتی که خودشون به خودشون رحم نکنه ، دنیا هم بهشون رحم نخواهد کرد "
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
دوست عزیز اون مردم عادی که پول خرج می کنند توی گوش و کرنا نمی کنند لباس ریا نمی پوشند نصیحت نمی کنند ، این آقایون جای جاش دم از هویت ایرانی می زنند اینجا رسید می گویند به کسی ربطی ندارد چجوری پولم را خرج می کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
حرفت قبول ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
بابا جون حرف سر این نیست که نمیتونند با پول خودشون هرکاری بکنند میتونند خوب هم میتونند وبه کسی ربط نداره ازجمله خود من ولی ............حرف من وامثال من اینه که تو رسانه وجلوی دوربین ژست کمک به همنوع ودوری از اشرافیگری ودلسوزی برای هموطنان وشیرجه زدن تو اهواز وشط های اطراف که آهای ملت ببینید منو دارم خودمو میکشم واسه سیل زده ها ومهمتر از همه آسمون وریسمون رو وسیله قرار میدن که من وطن پرستم وخاک من کفنمه و......جیگر اینجاهش به ما مربوطه چون خودت جیگری نه ما؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
موافقم هموطن احسنت به شما
ناشناس
France
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ایران اایرانش و مردم ایرانش از همه باحالتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
منم باهات موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اين غم دوران سياه ماست از اشخاص خرده نگيريد هر كس به فكر خود و بچه ي خود باشد احسنت دارد مال كسي را كه نخورده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
جانا سخن از درون ما میگویی شیرمادرت حلال
پیر شی عزیزم چسبید بهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
آسمون وریسمون رو وسیله قرار میدن که من وطن پرستم وخاک من کفنمه
مختصر ومفید وحرف دل ایرانیان غیرتمند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خدایش باساده ترین مطلب ترکوندی جماعت سلبریتی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
حرف حق زدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
امکانش را دارند و دوست دارند که بچه شان کانادا بت دنیا بیاید. هر کدام از ما هم که چنین امکاناتی داشتیم همین کار را میکردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اشکالنداره بره ولی انجابرای هنر لودگیش یک پاپاسی کف دستش میذارند
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
بنده تابعیت کانادا رو دارم و با افتخار در ایران زندگی می کنم زندگی متوسط.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
طرف از صبح تا شب آواز ایران ایرانش گوش ملت رو کر کرده، حالا حاضر نشده بچه‌اش همون پاسپورتی رو داشته باشه که همه ایرانیا دارن و پاشده رفته کانادا بچه‌اش رو به دنیا بیاره.
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
امکاناتش را از جیب مردم اونم با ژستهای ریاکارانه درآوردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
چه ربطی داره
امکانشو داشته باشن دم از ایران نزنن لااقل
نا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خوب آدم ناحسابی اینو که همه میدونن. مشکل اینه که نباید ادای آدمی که نیستیم رو در بیاریم. افتاااااادددددد....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اون ها بخاطر ارزشی که برای اون ها قایلیم مهم شده اند
پس باید از جنس ما باشند
وگرنه منافقند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
بنظر من به مار بطی نداره کی چی کار می کنه ول کنید خو ب برن به ما چه ربطی داره خو ش باشن ولکنید با با اعصا ب خو مون خودتو نو خورد نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
سلام دوستان
به نظر شما اگر خدای نکرده جنگ شه
این بازیگرانی که خارج از ایران می رن بچه شون رو به دنیا بیارن ‌ . زمان جنگ هستن یا .....
اون وقت می کن لباس ایزانی و کالای ایرانی ... مثلا ما اولگوی شما ایم ولی اون لحظه ی که باید خودشون رو اثبات کننن یه دفع غیبشون می زنه ..
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
طرف از صبح تا شب آواز ایران ایرانش گوش ملت رو کر کرده، حالا حاضر نشده بچه‌اش همون پاسپورتی رو داشته باشه که همه ایرانیا دارن و پاشده رفته کانادا بچه‌اش رو به دنیا بیاره.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
قطعا پاسپورت خارجی می گیرن که وقتی هوا پس شد، فلنگ رو ببندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
معلومه که فقط خودشون مهمن و پولی که بدست میارن
ناشناس
United States of America
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اون زمان تمام پولدارها فرارمیکنن همون کاناداشون مافقیرفقرا زیرآتش میمونیم وقتی هم همه جا اروم شدبرمیگردن واسه ادامه ی خوردنشون
علی ازدیاراستادمطهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
هرچقدر هم سعی کنید این داستان رو ماست مالی کنید
چیزی که روشن و واضح است اینه که به دنیا آوردن فرزند در هرجایی غیراز سرزمین مادری اش , کار زشت و اشتباه و ناشایستی هست. و قطعأ توهین به وطن به شما میره ...
این قضیه خیلی ساده است..
اوف بر همه این سلبریتیهایی که نام بردید و گفتید یا خارجند یا بچه هاشون خارج به دنیا آوردن
اوف بر همه شون ....
متفکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
آف نه اوف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
ببخشید اشتباه منفی دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
نمیدونم واقعا فرارو انقدر بیکاره که چند تا خبر راجب زایمان فلانی میده .
این موضوع مسئله شخصی هستش منم اگه شرایطش رو داشتم حتما فرزندم رو جایی مثل کانادا بدنیا می اوردم حتی اگه هم نشد حداقل اونجا بزرگش میکزذم
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
دوست عزیز بحث بر سر اینه که این پولو از جیب مردم با حرفهایی چون ایران سرزمین مادری و غیره به دست آوردند نه در بازار و یا جای دیگه
ايراني
France
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
شما هم وطن واست معنا نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
بیچاره مردمی که پای دلقک باریهای رامبد وامثال اونها میشنن و باعث معروفیت اونها و پولدارشدنشان میشن و آقایون ایران را لایق بچه هاشون نمیدونند تاسف برای این مردم
میثم یوسفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ای کاش می تونستی می رفتی امثال شما بی وطن هستید هر جا دو ریال پول بیشتر بدهند انجا را انتخاب می کنید. وطن فروش معنی جز این ندارد
ناشناس
Australia
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
دقیقا.....
نادم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
چرا بزرگنمایی می کنید رامبد جوان هم مثل دیگران یک بازیگر که بیشتر نیست هر جا دوست دارد بچه اش را به دنیا بیاورد اگر خودش هم درایران هرگز نیاید چه می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
این بارسوم است که همین حرف تکراری می زنید
؛)))
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
چی میگی عزیزجان؟بلانسبت شما مگه عقلشون رو از دست داده اند که ایران رو بامنبع درآمد آنچنانی رها کنند وبرای همیشه خارج نشین شوند؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
چرا مثلا میخوای بگی روشن فکری حداقل توی تلویزیون ادای وطن پرست فیلمهای کوتا از بچه های خیابانی نشون ندن همین رامبد در برنامه خندوانه میگفت که نباید با لباس و شلوار اونجوری وارد بشین باید شعونات ایرانی رعایت بشه ما مردم چقدر احمق...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ایشون اصلنم محبوب نیس، فقط رندی رو خوب بلده چجوری مشهور بشه و پول به جیب بزنه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
شما راست میگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اینم یه جور دوزدیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
من که خندوانه رو فقط بخاطر جناب خان میدیم اونم فقط اون زمانش که جناب خان میومد اگه جناب خانو از خندوانه بگیری با ماست طرفی
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
طفلک دچار توهم محبوبيت شده،اتفاقا به نظر من البته تاکيد ميکنم به نظر من خيلي هم بي مزه و بي نمکن ايشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ما هیچوقت یاد نمیگیریم سرمون تو کار خودمون باشه یه فضول بیکار.آقا همه اینکارارو پولارم که بدم مول خودشون نه پول مردم و اختلاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
پول بازیگران و به اصطلاح هنرمندان هم کمی از اختلاس نداره چونکه 99 درصدش از بیت المال یا همان جیب من و شما تامین میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
رانت یک جور اختلاس هست این رو اگه نمیدونید بدونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
والا با این کشوری که داریم باید هم تابعیت کشوری دیگه رو بگیرن.اونهم کشوری که برنامه برنده باش رو حرام اعلام کرده،مردم سرگرم میشدن ،چه پیشرفتی میخواد بکنه.روز به روز گرونی و بدبختی مردم زیادتر میشه.منهم باشم پولشو داشتم میرفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
عزیزم برنامشو حرام‌اعلام‌نکردن ؛ روند پولی که از شرکت کننده ها گرفته میشه درصد کمش به برنده ها داده میشه حرام اعلام شده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
میگن یه بابایی با نردبون میره تو باغ یکی دیگه برای دزدی. صاحب باغ سر می رسه و میگه: فلان فلان شده اومدی تو باغ من چی کار کنی؟ طرف می گه: اومدم نردبون بفروشم!! میگه: تو باغ من؟ می گه: نردبون مال منه هر جا که بخوام می فروشم.
ناشناس
United States of America
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
زندگی معاریف و کسانی که با هدایت افکار و اداره امور مردم ارتزاق میکنند (از قبیل رامبد جوانها و مهران مدیری ها و ...) اتفاقا باید زیر ذره بین انتقاد مردم و مطبوعات باشد، چرا که اینها دائما مهمان ذهن و زبان و خانه مردم هستند. اگر بوقت بازیگری پُز میهن دوستی و همنوع نوازی و جان نثاری مردم را ندهند، کسی کارشان ندارد. بیایند راست و حسینی بگویند این حرفها که میزنیم صرفا جهت سرگرمی شماست، و گرنه هم شما میدانید، هم ما که قضیه چیست ...
شاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اگر امكاناتي كه در كشورهاي پيشرفته وجود دارد در كشور عزيزمان ايران وجود داشت مطمئنا" افرادي از كشورهاي ديگر براي زايمان و يا كارهاي ديگر به كشورمان سفر مي كردند و اين افتخار نصيب ايران و ايرانيها مي شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اتفاقا امکاناتی که در ایران در اختیار کسانی چون رامبد جوان هست اگر بیشتر از کانادا نباشد کمتر هم تیشت چه ماشین اخرین سیستم چه خونه لوکس و سایر امکامات و برای همین وضع حمل فرزندش با پرداخت مبلغی به مراتب کمتر ئدر بیمارستانی بسیار پیشرقته تر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
موضوع ریاکاری این افراد هست نه امکانات کشورها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اینا ادمها دوست دار ایران نیستن غیرت ایرانی ندارن اگه گاهی میبیند امثال .. میگن دوست دار ایرانیم فقط بخاطر پول وجایگاه دنیوی هستن. ایرانی ان است که در هرشرایطی ایرانی بماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اینها که ایران وایرانی بودن رو دوست ندارند پس چرا به پس برای کسب درآمد بروند همون کانادا و... چرا با اراجیف ودروغهای خودشون ملت ایران رو سرکیسه می کنند واحساسات ساده وپاک مردم رو به سخره می گیرند اینها افتخارشون تولد فرزندانشون در اروپا وامریکا هست اصلا چرا باید مجوز کار در ایران رو داشته باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
مردم نقش اصلی را در شهرت این جماعت بازی میکنند و آنها هم فکر میکنند خیلی مهم هستند. بسیاری از نخبگان علمی و دانشگاهی فقط بخاطر مهیا نبودن شرایط فعالیت ، راهی دیار غربت میشوند و باعث پیشرفت خودشان و کشور مقصد میشوند ولی اکثر این باصطلاح هنرمندان بی هنر با پول این ملت (تبلیغات و دستمزدهای نجومی بابت بازی کردن در فیلمها و سریالها) این اداها را درمیارن.اگر مردم از آثار این افراد استقبال نکنند به نان شبشان هم محتاج میشن چه برسه به گرفتن پاسپورت برای بچه هاشون.
ن سا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اخه خیلی تشویق مردم میکنند که ساده هم میشه زندگی کرد. بعضی بازیگران وبعد ما مردم اینقدر به اینها پر و بال میدیم و بزرگشان میکنیم اگر درامد این بازیگران اینقدر زیاد نباشه بفکراین که بچه ایندشان در فضا بدنیا بیاد ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
کسی که پیاپی و مثل آب خوردن ازدواج میکند و طلاق میدهد را با جیب ملت فرصت دیده شدن و چهره شدن می دهند تا برای کودکان همان ملت الگویی در زندگی باشد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ما ایرونیا به بیماری خودکم‌بینی و غرب‌زدگی مبتلا هستیم، روز به روزم داریم بدتر می‌شیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
بیاییم تا می توتنیم در باره دروغگویی بنویسیم .چرا که در این جامعه دروغگویی والاترین هنرهاست.وچه راحت همه سر هم کلاه می گذارن از سیاستمدار تا هنرمند
ناشناس
Finland
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
عاقلانه ترین کار رو انجام میدن من خودم ترجیح میدم هیچوقت بچه دار نشم تا اینکه بچم جایی به دنیا بیاد که هیچ آینده ای نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
صد در صد با این حرفت موافقم. شما با این طرز فکر اصلا بچه دار نشو چون فرزندت هم احتمالا همین طرز فکر را خواهد داشت. من خودم خدا را شکر سه فرزند دارم و به آینده آنها در همین کشور امیدوارم و البته اگر شرایط تحصیل در خارج را هم داشته باشند مشکلی نیست ولی آرزو ندارم که برای همیشه آنجا بمانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
دلم میسوزه که بچم تا از درس فارغ میشه اصرار که بریم سینما ..وقت و پولمان را هدر بدیم که اینا کلفت بشن و فارغ از دغدغه های مردم کشورشون هر طور که میخوان زندگی کنن و بعد هم برای ما ریا کاری کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اشتباهی منفی دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
داداش من 25 ساله سینما نمیرم .اخرین باری که رفتم از طرف مدرسه بود . نرو سینما
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ماخییییییلی خوبیم خییییییلی خوشحالیم شما آره ولی ما نه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
توجيه در لواي ژورناليسم بيطرفانه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
هنرمند؟؟؟ از کدام هنر رامبد حرف می زنید.
خواهشا اینها رو هنرمند ننامید.
اگر اینها هنرمندند پس نصیریان و انتظامی و مشایخی و رشیدی و ...دیگران چه هستند.
فقط باید تاسف خورد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اینکه هر کس هر کاری انجام میده و اونم با پول خودش کاملآ درست و صحیح اما اینجا صحبت از یک شخص عادی نیست بلکه صحبت از یک مجری با یک برنامه پر مخاطب است که نوعی سرمشق دیگران توی این وضعیت و شرایط خاص است شخصی که بارها توی برنامه هایش از وطن دوستی و افتخار به ایران و ایرانی بودن و تشویق دیگران به دوست داشتن کشور و کار و فداکاری برای آبادانی و کشور است ولی حالا خودش مثل صدها افراد شناخته شده و مسئولان رده بالای کشوری دیگه فقط حرفهای حماسی و شعارهای وطن دوستی رو برای مردم و دیگران تجویز می‌کنند اما خودشون دقیقاً خلاف حرفهایی که در جمع میزنن عمل میکنن و فقط این کشور برای موقعیت شغلی و بقیه مسائل دوست دارن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ما خیلی خوبیم خیلی ... ما خیلی باحالیم خیلی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اینها انسان نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خدا بده شانس ببین با دلقکی زندگی چند نسل بعدی را هم ساخت
ناشناس
Australia
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
من هم موافقم که اینا حق دارند محل تولد بچه شون رو تعیین کنند چون ما هستیم که ساده لوحانه و با چشمهای از تعجب باز به دروغها و دلقک بازی هاشون توجه و آنها را باور می کنیم . بله تعیین محل تولد فرزندحق هرکسی است ولی با شویی که اینها بازی می کنند چیزی غیر از دورویی و حقارت در برابر بیگانگان به مردم آموزش داده نمی شود. فردا من و شما هم می گیم وقتی رامبد جوان اینطوری شعار میهن پرستی می ده و برخلافش عمل می کنه چرا من کاسه داغتر از آش باشم. ضمنا در پی توجیه قضیه (بودن کنار خانواده!!!!) هم نباشید که توجیهی است که بزودی از دهان پر در خودشان خواهیم شنید.
ایران پاینده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
امثال همین رامبد ها در ایران دیده شدند،بزرگ شدن و ثروتمند،الان که به همه چیز رسیدن برایشان سخت است فرزندشان زاینده این خاک باشد،ناگفته نماند ازرش و اصالت هر فردی وطنش است پس اصالتمان را حفظ کنیم...
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
آقای رامبد جوان :
"دست و هورا ، حالا همه باهم

ایران ایران ایران
تو رو دوستت دارم
ایران ایران ایران
تو رو روی چشمم میزارم
...
اگه پاشم برسه جونمم میدم
..."

وقس علی هذا بمذت 10000 شب
ناشناس
Canada
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
آن طرف قضیه را هم باید دید، من فرزندم در ایران به دنیا امده ولی فعلا زندگی در خارج از کشور را با وجود تمام فشارها و زحمت‌ها بجان خریده ام تا فرزندم از نعمت یک زندگی ازاد با فرصتهای برابر با دیگران برخوردار باشد.جایی که فقط توانایی‌ها و تلاش‌های فرد اینده او را می سازد نه وابستگی های فامیلی یا خانوادگی . ایران عزیزمان را چه کسانی به این روز انداختند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
امثال رامبد جوان
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اگه ایران و مردم ایران و فرهنگ ایران و آینده ی ایران خراب و بدهستن چرا و چرا با پول مردم ایران و حمایت مردم ایران و صدا سیمای ملت ایران معروف میشن توی برنامه هاشون وطن وطن مردم غیور میگن اونوقت پشت پرده دروغ و دقل بازی دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اکثر کسانی که مخالف هستند و میگن پولشو از کجا آورده همون هایی هستند که تو قرعه کشی مسابقات این اقا پول دادن به امید برنده شدن و حالا میبینید که کی برنده واقغی بوده.......افسوس که این مزرعه را آب گرفته
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
متاسفانه امثال رامبد جوان فقط خوب میتونن برای مردم شعار بدن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
متاسفانه امثال رامبد جوان فقط خوب میتونن برای مردم شعار بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
به قول ملك‌الشعراي بهار:
تا خرند این قوم‌، رندان خرسواری می كنند.
وین خران در زیر ایشان آه و زاری می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
همیشه احساس می کنم حرف های جوان ظاهری است. ریشه ندارد به همین دلیل همیشه از او خوشم نمی امد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
دمش گرو شده مثل مسئولین
خوشبحال بچه اش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
ایران خییییلی خوبه ما خییییلی با حالیم. ولی کانادا خییییییییلی خوبتره. اونها خیییییییییلی باحالترند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
طرف از صبح تا شب آواز ایران ایرانش گوش ملت رو کر کرده، حالا حاضر نشده بچه‌اش همون پاسپورتی رو داشته باشه که همه ایرانیا دارن و پاشده رفته کانادا بچه‌اش رو به دنیا بیاره. باعث تاسفه، شعار وطن پرستی برای مردم سردادن و اقامت کانادا و آمریکا برای خودشان و فرزاندانشان گرفتن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
بهتره شما یکبار با پاسپورت ایرانی یک سفر جارج برو بعد قضاوت کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
به نظرمن چه بهتره که اینا بچه هاشون روتوایران به دنیا نمیارن چون شناسنامه ایرانی لیاقت میخواد هموطن بودن باعطار .خیام وهزاران نفرازبزرگان
من وقتی میشنوم این بازیگرایاسگ نگه میدارن یا بچه هاشون اونور دنیا میارن بهخودم میگه چه بهتر بزارنسلشون توایران منقرض بشه خلایق هرچه لایق ناراحتی نداره
ازقدیم میگفتن بادآورده روبادمیبره اینا بزارید پولهای بادآوردشون اینجوری خرج کنن
مهم نیست کجابه دنیا بیای مهم اینکه درست تربیت بشی یه ضرب المثلی هست که میکه اسمون هرجا بری همین رنگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
نه دیگه میرن خارج بعد که بزرگ میشن میخان برگردن بر ملت خارج نرفته ریاست کنن!
کارگرساده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
حق همه هست که انتخاب کنن.ولی داستان اینه که همه این حق رو ندارن.در ضمن نامبردگان در مطلب با حرفهای دروغی که ماها دادن پولدار شدن و این امکان رو دارن.هستند کسانی که پولدار و ناشناسند و به خارج میروند ،انتظاری ازشون نیست که نمونن.ولی اینان حرف از میهن و سربلندی ایران میزنن ولی در عمل دست کمی از ترامپ نذارن.
محمدرضا باقرپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اگر این موضوع، صحت داشته باشد، به نظرم می آد که مقصر اصلی، آقای رامبد جوان نیست؛ مقصر، سیستم ناکارآمد و معیوبی است که در چندساله اخیر، به رامبد جوان ها، پروبال داده تا به این حد برسند و رشد کاریکاتوری بکنند؛ سیستمی که اجازه داده شخصی مثل ایشان، به راحتی در برنامه ای زنده با میلیون ها مخاطب روی آنتن برود و با مردم صحبت کند و حرف های پیش پا افتاده، تکراری، اراجیف، جنسی و مبتذلی را با کمک جناب خان و سایر عوامل به خورد مردم بدهد و البته سود کند با این ستاره مربع ها! مقصر بعدی، من و تو و ماها هستیم که می نشینیم پای برنامه این آقا و امثال این آقا و اعتراض مؤثری هم به مبادی رسمی نمی کنیم و چه قدر هم وقت مردم گرفته می شود با این برنامه هایی که آخرش هم چیزی عاید نمی شود. در کشور ایران، چون معمولاً بیشتر جاها و در بیشتر سطوح، رانت هست و اشخاص، با شایستگی بالا نمی آن، نتیجه اش این می شه که داریم می بینیم. آقای رامبد جوان، شخصیت متزلزلی دارد و یک هنرپیشه ای است که در زندگی واقعی و مناسبت های اجتماعی نیز رل بازی می کند. اگر ایرانی جماعت هم پای این برنامه ها می نشیند، معمولاً از سرناچاری و به خاطر گشتن دنبال نشاط اجتماعی است؛ چیزی که مسؤولان کم به آن پرداخته اند و نتیجه اش، افسردگی و در برخی موارد، متأسفانه پناه بردن به مواد مخدر و الکل و... برای لحظه ای خوش الکی بودن بوده. امیدوارم صدا و سیما به خودش بیاد و از نخبگان فرهنگی هنری استفاده کند و یک پالایش جدی در مجموعه خود بکند و نخاله های فرهنگی و هنری را که اسم درکرده اند و به وقتش حتی وطن فروشی هم می کنند، کنار بگذارند. به نظر من، وضع حمل این شکلی، در جایی دیگر آنهم صرفاً به خاطر امتیازات خاص، نهایت حقارت یک شهروند ایرانی است و چنین شخصی دیگر اجازه ندارد با ایران ایران گفتن، مردم را گول بزند و نگاه ها را به سوی خود بکشاند و اینچنین به شعور ایرانی توهین کند. تازه این شخص می خواهد الگوی نوجوان و جوان ایرانی ای باشد که برنامه هایش را دنبال می کنند. قطعاً آن دیوار اعتماد کذایی که آقای رامبد جوان ساخته بود در ذهن بسیاری از بینندگان، با این عملکرد سخیف ایشان، به یکباره فروخواهد ریخت و از آن اوج کذایی که درواقع حبابی بیش نبود، به حضیض ذلت تنزل خواهد کرد و مردم ایران متوجه فریبکاری ایشان و عوامل برنامه خواهند شد و این قسمت قضیه، البته بهتر است به نظرم. من خودم برنامه خندوانه این آقا را صرفاً به خاطر نقد نگاه می کردم و نه به خاطر تأیید یا اینکه خوشم اومده باشه. پیشنهاد می کنم یک کمپینی هم در فضای مجازی برای رد و نقد چنین شخصی راه اندازی بشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
قطعا مردم یادشون میره، و هر چی اینا بگن همون میشه، انتخابات، پول ریختن به حسابشون برا سیل و زلزله زده ها و .............
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
زياد به سلبريديها و ورزشکاران و خواننده ها،دل نبنديد ،در حد معقول و معمولی و هميشه به انسانها،نگاه 50،50 داشته باشيد
يعنی هميشه امکان اينکه،کاری بر خلاف تصورات ما انجام دهند،در نظر بگيريد
در جريان داستان رامبد هم،مقصر ايشان نيست،بايد شنونده و بيننده،عاقل باشد،رامبد پول می گيرد که جلوی دوربين،جنگولک بازی در آورد و ايران ايران کند،شما چرا باور کرده ايد؟؟؟
کسی که دائم،مصرف کالای داخلی را تبليغ می کند،اما سر تا پايش،لباس و کفش،خارجی است
کلا،ذهنيت خود را نسبت به آدمهای اين روزگار عوض کنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
درود بر شما دقیقا همینه
علی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خیلی جالبه، کسی اینجا قصدش ماندن نیست، شبیه زمین اجاره ای شده که طرف میخواد هندونه شو برداشت کنه بعد به درک که چی میشه، دیدگاه موقتی برای وطن خونه خراب کن و خانمان سوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
"به من چه - به تو چه"
با عمل به جمله بالا، نیمی از این مطالب بی ارزش حذف می شوند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
فرارو جان که مطلب بدرد بخوری از اقتصادی و اجتماعی و چیزای دیگه نداری بنویسی ولی دلیل نمیشه وارد حریم خصوصی افراد بشی . توانایی و داریشو دارن میرن به من و فلانی چه ربطی داره . بعد اینیم که میاد تو رسانه یه حرفایی میزنه .شغلش اونه یا رسانه میخوادش یا نه . ادم داریم کیسه صفراش و میخواد تو داخل کشو عمل کنه چون پول و بیمه نداره چند روزه داره درد میکشه نمیدونه چکار کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
همه ما زندگی دوگانه داریم ، همه مایی که اینجا زندگی میکنیم تحت جبر جغرافیایی یاد گرفتیم دو رو باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
سلام بچه رامبد لیاقت پاسپورت ایران رو نداره همون بهتر که اونجا به دنیا بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
انقد بدم مياد اين ايرانيا ميرن بچشونو خارج به دنيا ميارن يكاره اروپا خوب كاري كرده كه به هر كسي شهروندي نميده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
حالا نمي دونم مردم چرا انقد دارن خودشونو تيكه پاره مي كنن . درسته كه از رامبد جوان خوشم نمياد و از ايرانيا كه فقط بخاطر اينكه بچشون خارجي بشه پاميشن ميرن از ايران بدم مياد .
ولي جدا از اين با اين وضعي كه اينجا داريم همون بهتر كه فرار كنيم بريم شما برو چند وقت يه كشور درست حسابي زندگي كن ببينم بازم همين حرف ها رو می گی
گربه دستش به گوشت نميرسه ميگه بو ميده
محم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خانم میرزاخانی و فریدون درخشانی برنده های مدال فیلدز ریاضی در ایران به دنیا امدند . این خانم واقا که رفتند کانادا قرار چه کسی رو به دنیا تقدیم کنند.که رنج سفر را تحمل کردند .
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
برخی سیاسیون ، سلبریتی ها ، نون دانش و هوش خودشون رو نمیخورن، نون سادگی و نادونی ما رو میخورن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
شرف گوهر گم شده بسیاری از سلبرتی های ورزشی و سیاسی و هنری است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
چرا اون 26 غ ق انتشار را چاپ نکردی فرارو
مگه فحش داده بودیم
چطور از سیاسیون نمینویسی؟؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
به نظر من بهتره به این افراد بگیم بازیگر ونه هنرمند ومعنی بازیگر هم که مشخصه
یعنی یک نقش روبازی میکنه یک روز نقش مثبت یک روز نقش منفی یک روز نقش آدم پولدار یک روز نقش بی پول و........ پس بنابراین خیلی انتظار ثبات فکری واعتقادی واجتماعی وفرهنگی نمیتونن داشته باشن
البته اغلب این عزیزان اینطور هستند ولی داریم انسانهای شریفی که هنرمند وبازیگر باثبات وپایبند به اصول هستند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خیلی خوبه بعد از سه بار ازدواج صاحب یه بچه شده اونم برده کانادا که متولد بشه چقدر حالمون بده وقتی پای برنامه های تلویزیونی این سلبریتیهای دورو و فریبکار نشستیم
و فکر میکینیم دلشون برای ایران و ایرانی میسوزه حیف پولی که از جیب این ملت به شماها داده میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
هزاران خانواده ی مردم عادی میشناسم که بازحمت فرزندخودرابه مدرسه ودانشگاه فرستادن،وامروزهمین بچه هاکه جوان ومیانسال شدن به علت رانت وژن خوبی بعضی هابیکاروافسرده وبدون پول درگوشه ایی نشسته وحتی نتوانستند،تشکیل خانواده بدهند،بنابراین این سلبریتی ها وقتی غم وغصه ی پدران ومادرانی راکه فرزندانشان نتوانستندازموقعیت اجتماعی برخودارشوندرامی بینند،ترس سرتاسروجودشان رافرامیگیردوعازم سفرمیشوند.!وبازسرمردم عادی بی کلاه میماندچون نه پول دارندکه بچه های خودراکانادایی کنندونه میتوانندآینده ایی درسرزمین خودبرای فرزندانشان رقم بزنند.!!!!!!!
ناشناس
United States of America
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
حرفتون منطقیه ولی بابا اخه کانادا مگه چه خبره جز اینکه فساد وکثافت کاری. بچشون بزرگ بشه میره اونجا چه غلطی بکنه جز اینکه هرفسادی روبکنه ازمشروب خوردن تاناکجا اباد
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
امثال اینها زیادند که در ایران به دلیل موقعیت، شهرت، حرفه یا هر راه دیگه ای به نان و نوایی می رسند اونوقت خودشون رو لایق زندگی توی ایران با مردم عادی نمی دونن. چرا باید اینقدر شکاف طبقاتی و نابرابری وجود داشته باشه. نباید سیستمی وجود داشته باشه که شخص اینقدر فربه نشه که با پول و امکانات کشور به جایی میرسه و راحت میره دنبال خوشگذرانیش. واالله سیستم اون کشورهایی که اینا میرن بهشون اجازه اینقدر درآمد رو نمیده. نمونه دیگرش پزشکانی که(نه در سن بالا) در ایران پولدار شدن و برای استراحت و نه کار مهاجرت کردن.
ناشناس
Finland
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
ما فقط از شعار دادن و عمل نکردن مثل خیلی از مسئولین ناراحتیم وگرنه هر جا میخواد بره تولش رو بزاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
از ادب و ادبیات تون معلومه که فقط از شعار دادن و عمل نکردن ناراحتید. کاملا مشخصه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
احسنت دست مریزاد
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
پولاروتواین مملکت میگیرن کیف وحال جای دیگه میکنندخوب همونجابمونین حالاکه اونجاهم امکاناتش بهترهم شیک به نظرمن دولت جدیدی که روی کارمیادیه فکری برای دوتابعیتی ها واین گونه افرادداشته باشه برن یکسال توهمون کشورای اروپایی آمریکایی کارکنن ببینن میتونن اینجوری پول مفت دربیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
به احترام مردم ايران رفتيم كانادا
بچه امد بر ميگرديم
دوباره به احترام مردم خوب ايران مي ايستيم
ههههههههه
خنده وانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
ایول عالی بود
تخم دو زرده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
منتظر باشید صداو سیمای علی عسگری دو باره به جوان آنتن زنده بدهد و ایشان هم آسمان و ریسمون کند که نه ما ایران را دوست داریم...خاله نگار در کانادا بود...عمویش گفت بیایدو ... آزاده نامداری برای ما جا رزو کرده بود ...
شبان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
مسلمانی که بچه اش را در سرزمین کفر به دنیا می آورد در روز قیامت هم باید قبول کند که خودش و بچه اش با کفار همزیستی کنند (حالا چند صباحی با سرمای تورنتو و ونکوور خوش باشید و سپس عمری در وسط آتیش بسیار داغ رنج بکشید). امیدوارم با این پست تمام این سلیبریتی ها را متقاعد کرده باشم در تصمیم خود تجدید نظر کنند (بسی خیال خام)!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
تورنتو زیاد سرد نیستا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
مساله اصلا داشتن حق تصمیم در مورد محل تولد یا زندگی افراد نیست. موضوع از بین رفتن ارزشهای جامعه است زمانی که مردم می بینند چقدر تفاوت شعار و عمل فراگیر شده است. حتی اگر این آقا در تلویزیون اینقدر روی میهن و میهن دوستی تاکید نمی کرد هم این موضوع اهمیت نداشت اما ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
نفاق و چند رویی در جامعه ایرانی موج می زند میوه بودجه های فرهنگی یعنی چند رو باش
آینده چنین جامعه ای چه خواهد شد؟
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
قدیمی ها ميگفتند، دارندگی و برازندگی. تمام.
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
مردم واسه خرید این خودرو های از رده خارج، صف میکشند. واقعا اگر 405 بشه یک میلیارد، باز هم یک عده ميرن بخرن. نادانی را پایانی نیست.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
با سلام
کمی در عجبم که انواع و اقسام خبرهای درجه ۳ یا ۴ هم منعکس میفرمایید اما درگذشت
خیر مدرسه ساز ی که زندگیش را گذارد خیر؟
محمدرضا حافظی درگذشت
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
واقعا جای تاسف داره که شهروندی کشور دیگه روهدیه میکنن کجا داریم میریم ما. پولهای مردم روبه جیب میزنن میرن عشق و حال. این سلبریتی ها یذره هم ارزش ندارن نمیدونم چرا فکر میکنن کسی هستن
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
سلام .
من یه جوان ۳۱ ساله هستم که الان در تاریخ ۹۸/۳/۲۱ دارم این حرف دلم رو مینویسم یه سال هست عقد کردم یه ماه دیگه هم عروسی دارم ۳۰ میلیون وام ازدواج دادن همون اول ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومنش برداشتند با چه زحمتی تونستم چند تا کالا بگیرم که عروسیم بگیرم تا یه ماه دیگه .خیلی سخته هنوز دنبال وام هستم ۱۵ میلیون که بتونم یه عروسی ساده بگیرم تو این شرایط سخت و گرونی .وقتی میبینم یکی مثل اقای رامبد جوان و امثال این اقاها و خانوم ها که زیاد هستند واسه بدنیا اوردن یه بچه حد اقل نیم میلیارد پول میدهند دلم اتیش میگیره که من چه گناهی کردم که پدرم نداشته مثل خیلی ها بتونم درس بخونم یا یه پارتی داشته باشم که بتونم یه زندگی بی دغدغه داشته باشم .کاش همه مثل شهدا خودشون وقف این خاک و مرز بومش میکردند که پولی رو کا تو این کشور به دست میارند تو همین کشور خرج کنند.تو همین برنامه ها تبلیغ میکنند کالای ایرانی بخر حالد شما فکر کن اقای رامبد میتونه با این پول یه خانه بهداشت تو یه منطقه محروم درست کنه تا لااقل یه عده فقط از بیماری و دوری از امکانات بهداشتی رنج نبرند چه برسه بخواهند بچشون تو یه بیمارستان معمولی به دنیا بیارند.
خدایا نگاهتو از ما نگیر انشاالله.
پسر شجاع
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
رامبد جوان :
مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریمممممممممم
مردم ایران شما خیلی باحالیددددددددد
ما به احترام مردم ایران پا میشیممممممم
مردم ایران خدا شما رو خیلی حفظ کنهههههههههه
و در پایان : مردم ایران ما شما رو خیلی راحت سر کار میزاریممممم!
خیلی خوب بهتون دروغ میگیممممممم!
خیلی راحت با خندوندن شما پول به جیب میزنیممممم!
و بالاخره مردم کانادا شما خیلی باحال تریدددددددد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
از ماست که بر ماست.
سلبریتی یا ستاره یا هر چیز دیگه که امروز از قبل شهرت نان می خورند به واسطه اقبالی است که مردم به آنها دارند پس شایسته نیست فلان سلبرررررررریتی عنوان کند که به کسی ربطی ندارد بچه ام کجا به دنیا می آید. البته شخصا به من نوعی نه اینکه ربطی ندارد اصلا برایم مهم نیست که بخواهم بدانم کجا زایمان کردی.
روی سخنم با مردم عزیزم است آدم های معمولی را بزرگ نکنیم . بزرگ کردن و احترام قائل شدن به مقام شامخ کسانی که درد وطن دارند کار پسندیده و تکلیف است ولی چنین مقامی برای کسی که شایسته این قبا را ندارد باعث بزرگ بینی، خودشیفتگی ، غرور و ... می شود.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv